[Mac-BR] Conversao de arquivos de video

Marcos Ferrao macferrao em gmail.com
Sábado Junho 13 19:04:29 PDT 2009

Luiz
Nem tanto ao mar, nem tanto à terra...
Minha mensagem referia-se a um programa para conversão de vídeo que poderia
ser "experimentado".
O programa, pelo que pude observar, tem uma versão freeware e outra chamada
Plus que é paga.
Tanto assim que no FAQ publicado no site deles está escrito:

--
Is this program free?

*Yes.*

*The special free version you can download from the product home page is
entirely freeware. It will never expire and you can use it free forever.
Just make sure to download the free version.*

*We make it free in the hope more professional or business users will
upgrade to the Plus version which is the one we normally sell. The Plus
version has a few more features with the professional in mind (check the
Help manual of that version to see the additional features).*
--

Saudações juninas!

Marcos Ferrão
Rio de Janeiro - RJ