[Mac-BR] nova versão do software da Receita Fed pra Mac

Haroldo Mauro Jr. haroldomauro em gmail.com
Quinta Dezembro 9 09:04:32 PST 2010

Fiz isso. Pediu senha.

~ haroldomauro$ sudo chmod 777 /Applications/ProgramasRFB/irpf2010/irpf.jar

WARNING: Improper use of the sudo command could lead to data loss
or the deletion of important system files. Please double-check your
typing when using sudo. Type "man sudo" for more information.

To proceed, enter your password, or type Ctrl-C to abort.

Password:

Coloquei senha

Tentei abrir deu erro:

"The Java JAR file "irpf.jar" could not be launched."