[Mac-BR] Mensagem do Console sobre Pages

Evandro Vieira Ouriques evandro.vieira.ouriques em gmail.com
Sábado Julho 29 17:05:48 PDT 2017

Oi querido,
boa noite.
Por gentileza:
dei o restart com o command + r passei utilitário ok.
restartei deixei aberto o Console, tente abrir o Pages, não abriu o o
Console registrou o que está em anexo.
Te agradeço orientar-me,
Evandro[image: Imagem inline 1]

*Center ​of ​​T​​ransdi​s​ciplinary Studies of Psychopolitics and
Consciousness/ECO/CFCH/UFRJ*
​Coordinator​
*International Center of Studies on Epistemologies of Frontier and
Psychopolitical Economy of Culture*
*Research Line on Policies for Culture, Biopolitics and Psychopolitics
**/Universidad
de La Frontera/Chile*
Coordinator
*Laboratory of Mental Management, Psychism and Institutions/NCE/CCMN/UFRJ*
Research Director
*PostGraduate Program on the History of Sciences and Techniques, and
Epistemology-HCTE/NCE/**CCMN/UFRJ*
Full Permanent Profesor
*https://ufrj.academia.edu/EvandroVieiraOuriques
<https://ufrj.academia.edu/EvandroVieiraOuriques>*