[Mac-BR] client rdp

Pedro Silva peu.silva em gmail.com
Quarta Fevereiro 15 07:36:50 PST 2012

Não sei se vai te ajudar, mas você pode dar uma olhada aqui:
http://social.technet.microsoft.com/Forums/en-US/w7itprogeneral/thread/89c769ac-7df8-4b64-bfe7-8b24192c681f/

Duas coisas me chamaram a atenção:

1) The machine's remote desktop settings are configured for "Allow
connections from computers running any version of Remote Desktop (less
secure)" via group policy.  Configuração na parte do servidor

2) Found the problem.  Apparently Macs don't like having the domain name in
the domain field.  Took that out and it's working fine now. Configuração na
parte do cliente, no seu caso, no rdp do mac.

--
Pedro C. Silva
www.pedrosilva.com.br